Kate om sin färg.

image78image79
Bilder: google.se

Kate Winslet stod i år på Oscarsgalans rödamatta i en underbar färg på hennes klänning. Över hela världen har man skrivit att hon såg fantastisk ut i denna färg och design. Den är designad av Valentino som gör otroligt fina kläder. Men vad är det nu som gör färgen på henna klänning värd att prata om?
- Detta är min favorit klänning utav alla klänningar jag har burit och den enkla anledningen är som så att min dotter valde färgen. jag tycker det är jätte roligt kanske  att hon lånar den en dag att klä ut sig i.
JAPSI håller med om att klänning är fantastisk och kanske att hennes lilla dotter en dag blir en designer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0